بانک توسعه تعاون
پنجشنبه، 30 آبان 1398
سامانه تلفن بانک - بانک توسعه تعاون
صفحه خانه
نقشه سایت
English

چرخه فرآیندی محصولات و خدمات بانک توسعه تعاون در مسیر نظام‌مندی و پایایی حرکت می‌کند

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: چرخه فرآیندی محصولات و خدمات این بانک در مسیر نظام‌مندی، پایایی و اطمینان بخشی حرکت می‌کند.

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در نوبت صبح دومین روز کارگاه آموزشی مدیران ارشد، ستادی و استانی بانک توسعه تعاون در سالن اجتماعات مدیریت شعب استان مرکزی گفت: تحقق مطلوب شاخص‌های عملکردی بانک درنتیجه افزایش بهره‌وری واحدهای ستادی، استانی و شعب بانک بوده است.

وی با اشاره به اینکه حفظ، مانایی و استمرار شرایط مطلوب مهم‌تر از کسب شرایط مطلوب است گفت:آنچه عملکرد مثبت بانک را ارزشمندتر می‌کند التزام و تعهد کامل به انجام صحیح تسهیلات و تکالیف توسعه‌ای طراحی و توسعه محصول می‌باشد.

عصارزاده همچنین تدوین دقیق دستورالعمل و شیوه‌نامه اجرای محصول و تکمیل زیرساخت‌های مرتبط فناوری را در تبیین شفاف محصول و اجرای سهل و صحیح محصول و ارائه خدمت به مشتری موثر دانست و آموزش کاربردی و برنامه دقیق فروش و بهره‌گیری از بازخورد محصول را در تجاری‌سازی و فروش انبوه محصول حائز اهمیت قلمداد کرد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون پذیرش مشکل و اهتمام برای رفع آن، تغییر نگرش، اصلاح روش، تقویت مهارت کار جمعی و فرآیندی، نهادسازی، آموزش و مدیریت دانش، انجام اصلاحات در قالب برنامه‌ای مدون و زمان‌بندی‌شده را در فرآیند اجرای محصولات تخصصی این بانک مهم ارزیابی نمود و از موضوع چرخه فرآیندی محصولات به‌عنوان موضوع راهبردی اثرگذار بر اهداف کلان استراتژیک بانک یادکرد.




×